• Header advies&uitvoering

    Gebruikersbijeenkomsten Model-DSP, informatieveiligheid en de AVG

    Het implementeren van de BIG, het invullen van de ENSIA verantwoording, het in kaart brengen van verwerkingen van persoonsgegevens voor de AVG. Wij praten u graag bij tijdens een van de 9 gratis gebruikersbijeenkomsten.

  • Header Opleiding

    “VHIC kan als enige de opleidingen leveren die wij in dit vakgebied nodig hebben.”

    - CEDEO onderzoek

  • Header Publicaties

    Roadmap voor de implementatie van de Algemene Verordening Gegevensbescherming

    Met deze Roadmap voor de implementatie van de AVG biedt VHIC inzicht in de stappen die hiervoor genomen moeten worden

VHIC kenmerkt zich door full-service dienstverlening op het gebied van integraal, digitaal informatiemanagement. VHIC ondersteunt organisaties met advies, opleidingen, publicaties en producten.

VHIC heeft de expertise om organisaties zo in te richten dat er een meetbare verbetering optreedt in de informatieprocessen. Wij zorgen ervoor dat uw processen, systemen en informatiebestanden op elkaar zijn afgestemd. Zo presteert de organisatie beter, sneller en met minder kosten.

Dat doen wij samen met u.
Samen komen wij tot resultaat.


VHIC Faculty - de plaats voor een informatiemanagement- of DIV-opleiding

Vacature Officemanager

Ben jij onze nieuwe spin in het web?


Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die ons team komt versterken. Je vormt samen met Vera het Officemanagement en regelt samen alle administratieve en office gerelateerde taken op kantoor. In een hectische organisatie als de onze is geen dag hetzelfde. Zeker niet voor onze officemanagers. Er zijn tal van ballen die in de lucht moeten worden gehouden.

Ben jij iemand die graag met veel dingen tegelijk bezig is en toch het overzicht behoudt? Dan maken wij graag kennis met jou.

Wat ga je doen?
Het officemanagement is het hart van onze organisatie. Als je 's ochtends binnenkomt, gaat de telefoon al. Terwijl je deze aanneemt, start je je computer op en zie je een volgestroomde mailbox. Je beantwoordt telefonisch de vragen en je schakelt moeiteloos de telefoon door naar de juiste collega. Daarna bespreek je met Vera welke zaken er vandaag opgepakt moeten worden. Samen creëren jullie het overzicht en verwerken jullie onder andere de aanvragen voor de inzet van onze adviseurs en projectmedewerkers en houden meteen ook de personeelsplanning bij. Jullie kijken samen welke offertes er verstuurd moeten worden en zorgen dat deze netjes bij de juiste klant terecht komen.
‘s Middags kijken jullie naar de opleidingsplanning, maken nieuwe lesroosters en verwerken alle cursusinschrijvingen die binnen komen. Als Officemanager ben je namelijk ook verantwoordelijk voor de praktische coördinatie van onze opleidingen en ben je het eerste aanspreekpunt voor cursisten.

Omdat we een kleine organisatie zijn, speel je ook een belangrijke rol in de werving en selectie van nieuwe medewerkers. Tot slot regel je samen met Vera ook alle facilitaire zaken, zoals het wagenparkbeheer, contacten met de verhuurder, telefonie en ICT.

In deze baan is geen dag hetzelfde en moet je veel ballen tegelijk in de lucht kunnen houden. Dit moet je kunnen én leuk vinden.

Wie zijn wij?
Wij zijn VHIC. Een organisatie met jarenlange ervaring in het informatiebeheer. Dit doen we vanuit drie pijlers: het adviesbureau VHIC, het opleidingsinstituut de VHIC Faculty en de VHIC uitgeverij. VHIC adviseert, begeleidt en traint organisaties in het organiseren en inrichten van hun informatiestromen zodat er een meetbare verbetering optreedt. Wij zorgen ervoor dat processen, (IT) systemen en informatiebestanden op elkaar zijn afgestemd. Zo presteert de organisatie beter, sneller en met minder kosten. Dit doen we met 47 enthousiaste collega’s die verspreid over het land bij verschillende opdrachtgevers aan het werk zijn.

Jouw talenten?
Van nature ben je ondernemend en proactief, overtuigend en een echte teamplayer. Je komt met verfrissende ideeën en afwisseling in je werk vind je belangrijk. Alles wat je doet is service verhogend, waardoor je ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Zou jij jezelf omschrijven als iemand die:

  • graag binnen een gedreven team in een dynamische omgeving werkt;
  • goed zelfstandig kan werken en proactief is in het oppakken van diverse werkzaamheden;
  • flexibel is ingesteld en niet schrikt van ad hoc werkzaamheden;
  • zorgvuldig, professioneel en klantgericht communiceert en het Nederlands goed beheerst;
  • het leuk vindt om met verschillende computerprogramma’s (CRM, digitale leeromgeving, office) te werken en de vele mogelijkheden hiervan uit te zoeken;
  • ervaring heeft met personeelszaken en het leuk vindt een rol te spelen in de werving en selectie van nieuwe collega’s;
  • een glimlach op zijn gezicht heeft, waarmee je vriendelijk en representatief bezoek verwelkomt op ons kantoor;
  • z.s.m. 32-40 uur per week inzetbaar is;
  • een HBO opleiding officemanagement, MER of Facility management heeft afgerond en enkele jaren werkervaring heeft opgedaan als officemanager.

Dan zou je prima bij ons passen en willen we graag kennis met je maken.

En wat bieden wij jou?
Een uitdagende, veelzijdige en zelfstandige baan op ons kantoor aan de Polakweg (Plaspoelpolder) in Rijswijk. Je werkt samen in een klein en enthousiast team met een prettige informele werksfeer, waar eigen inbreng en meedenken zeer wordt gewaardeerd. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

* Een i-Matchtest maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

Wil jij onze nieuwe officemanager worden?
Laat ons dan weten waarom jij de beste kandidaat bent voor deze functie en waarom jij graag bij ons wilt komen werken. Graag ontvangen wij jouw brief en CV per email via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Tineke van Heijst, directeur VHIC.

Sluitingsdatum van deze vacature is 22 november.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 27 november.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.